Webcamera

kamera letiste

Piper Twin Comanche

  

Servis Air Mega

131218-cenik

Děkujeme tímto panu N za upozornění, že ceník za prohlídky letadel a servisní úkony prováděné nad rámec základní prohlídky uvedený na stránkách jiz není aktualní a že pro letošní rok je ceník nový, který byl rozeslán všem zákazníkum elektronickou poštou

Aktualizace stránek proběhne co nejdříve


Jsme držiteli oprávnění pro údržbu letadel číslo CZ.MF.0051 a oprávnění pro řízení letové způsobilosti CAMO číslo CZ.MG.0087. Provádíme servis těchto typů letadel - Cessna řada 100 a řada 200, Zlíny řady 42/43, Zlíny řady 26 a kluzáky Blaník, VSO10, Diskus, LS-3, Twin Astir a Cirrus. Náš ceník (vše bez DPH) obsahuje jen nejčastěji prováděné práce, ceny ostatních úkonů a typů, které jste zde nenalezli, Vám sdělíme na vyžádání.
 

p1010004

Pokud při servisu Vašeho letadla budeme muset udělat něco navíc, nad rámec programu pravidelné prohlídky, budeme Vám účtovat 400 Kč za hodinu vícepráce mechanika. Neznamená to však, že Vám naúčtujeme každé „mávnutí šroubovákem“ navíc. Drobné úkony nad rámec pravidelné prohlídky, například výměnu brzdových destiček, Vám účtovat nebudeme. Cenu materiálu Vám přeúčtujeme za cenu, za kterou ho pořídíme. Pokud by ovšem k této situaci došlo, ihned se s Vámi spojíme a záležitost s Vámi projednáme.

 

Další detaily Vám můžeme sdělit osobně, telefonicky či emailem. Pokud nás osobně nenavštívíte, tak se zeptejte na čísle 724072463 - Ivan Mach, vedoucí servisu nebo emailem, rádi Vám odpovíme. Náš email je servisairmega@gmail.com

SID Cessna řady 100 a 200

p1010007

Nabízíme dále prohlídky Vašeho letadla Cessna dle SID. Cenu této prohlídky sdělíme na vyžádání, jakmile upřesníte typ a rok výroby. Rámcově lze říci, že základní cena prohlídky bude zhruba dvojnásobek ceny roční prohlídky. Tato rámcová cena obsahuje podle konkrétního typu, další úkony a cenu externích služeb. Spojte se s námi, podáme Vám konkrétnější informaci.
 

Pro každý typ, někdy i výrobní číslo je předepsán rozsah kontroly letadla. Kontrola je zaměřena na zjišťování únavových defektů konstrukce a na korozivní kontrolu. Máme zkušenost i s prováděním prohlídky letadla Cessna 172 a Cessna 206.

 

K provedení prohlídky dle SID je třeba celé letadlo rozkrytovat, včetně demontáže čalounění v kabině, v některých případech sejmutí motoru apod. Prakticky každá krytka bude demontovaná. Kontrola se provádí vizuálně, při pochybnostech s použitím penetračního testu a někdy je přímo předepsaná nedestruktivní diagnostika. Ve většině případů kdy je použita NDT, se jedná o kontrolu závěsů křídel metodou vířivých proudů a defektoskopickou kontrolu motorového lože magnetickou metodou.

 

SID bohužel stanovuje pro některé typy provedení prací i podle dříve vydaných bulletinů, které nebyly závazné. U C206 to bylo například zesílení v oblasti předního i zadního nosníku stabilizátoru, které jsme museli provést. Peníze navíc, bohužel.

 

V odborných článcích se často objevují různé pohledy na to, proč výrobce Cessna tyto prohlídky nařídil. My jsme došli k závěru, že pro tyto prohlídky je důvod. Vždyť některá letadla toho mají za sebou opravdu dost. Víme, že je to významný příspěvek k bezpečnosti létání. Určitě budete klidnější, když budete vědět, že Vaše letadlo prošlo důkladnou prohlídkou.

 

Obraťte se na nás, poradíme Vám i s Vaším letadlem a můžeme Vám nabídnout naši cenu prohlídky dle SID


Radar

Ropa Brent

Ropa Brent - graf ceny
ze stránek Kurzy.cz

Do Kamenice n Cirochou

 

A dnes to nebylo lepší. Ale pro cvičení letů podle přístrojů ideální.

Nechci slevu zadarmo!

28.05.2012, 12:30 , | Komentáře: 0 | Počet zobrazení: 10291

Celý článek...