Webcamera

kamera letiste

Piper Twin Comanche

  

dsc_0631

Piloti kteří chtějí získat kvalifikaci IR pro lety podle pravidel IFR musí mít nalétáno minimálně 50 hodin na navigačních letech, přeletech.

Ze zkušenosti víme že piloti tyto hodiny a také peníze které je to stojí, často utrácí bezúčelně létáním kolem „komína“. Přestože létání kolem komína má také samozřejmě svůj význam, myslíme si, že se tyto povinné hodiny přímo nabízejí k dalšímu rozšíření a zdokonalení pilotních znalostí , dovedností a tím i zvýšení bezpečného provádění letů a v konečném důsledku i jako příprava pro hladké zvládnutí kvalifikace IFR.

Nebojte se! Nechceme Vám vnucovat že musíte všechny takovéto hodiny strávit tak, jak vám to třeba nevyhovuje. Nabízíme vám pouze možnost zhodnotit část hodin jak uznáte za vhodné, pod odborným dohledem.

Co vše se dá cvičit?
Lety na radionavigační zařízení VOR, NDB,DME. Takovéto lety jde plánovat i tak, že využijete radionavigační zaměření na místa které chcete navštívit. Tím si v podstatě procvičíte prostorovou navigaci jak pomocí GPS, tak ještě i pomocí klasických radionavigačních zařízení a zároveň se můžete stále „kochat“ krajinou. V kombinaci s klasickou mapou zároveň získáte dokonalý přehled o vaší poloze v prostoru, co indikují přístroje a jaká je vaše poloha k pozemním radionavigačním zařízením. To vše zdokonaluje vaší prostorovou představivost a usnadní vám orientaci při budoucích letech bez „vidu“.
Tyto lety jde provádět v malých výškách, ale i v letových hladinách až do FL 95. Na plán, ale i bez něj. Přes řízené prostory k upevnění si korespondence se složkami ŘLP v rámci ČR ale i do sousedních FIRů k procvičení angličtiny..
Dále si můžete nacvičit ILS přiblížení v simulovaných podmínkách pomocí HSI a s využitím zaměření VOR,DME,NDB a nalétnutím trati konečného přiblížení.

Tyto nácviky probíhají na našem letišti a snižuje se tím finanční náročnost. Není zde třeba platit žádné navigační a přibližovací poplatky.
Při takovémto nácviku si zdokonalíte rozdělení vaší pozornosti mezi letové a navigační přístroje pro udržení správné trajektorie pohybu letounu.

Dále můžete využít pro nácvik na „sucho“ i simulátor MS s odborným vedením.

Na závěr.
Vy si určete kam chcete letět, a my vám pomůžeme sestavit trať s pomocí radionavigačních zařízení.




Radar

Ropa Brent

Ropa Brent - graf ceny
ze stránek Kurzy.cz

Do Kamenice n Cirochou

 

A dnes to nebylo lepší. Ale pro cvičení letů podle přístrojů ideální.

Nechci slevu zadarmo!

28.05.2012, 12:30 , | Komentáře: 0 | Počet zobrazení: 10291

Celý článek...